חיטוב הגוף לנשים – כך תשיגי את הגוף חלומי ומפוצץ בביטחון!

זוג דוגמני פיטנס חיטוב הגוף לנשים
תוכן עניינים

    נכון שלפעמים את מרגישה שאין לך את הביטחון, כשאת מסתכלת במראה? אז את לא לבד, כי המון נשים מרגישות כך, ויש לנו את הפתרון בשבילך. במאמר הזה, אני אסביר לך את כמה מה שאת צריכה לדעת, כדי להשיג גוף עוצר נשימה ומפוצץ בביטחון עצמי.

    חיטוב הגוף לנשים אישה חטובה ישבן

    אימוני כוח ומשקולות

    "אני לא רוצה להיות שרירית ומאסיבית, אני רק רוצה להיות חטובה." זה אולי המיתוס הכי נפוץ בתחום הכושר. נשים לא יכולה להיות שרירית בצורה מטורפת, כי הןלא מייצרות מספיק טסטוסטרון.

    אימוני הכוח זה הבסיס בכל התהליך של חיטוב הגוף לנשים. נכון, יש נשים שהן שריריות בצורה קיצונית ומשתתפות בתחרויות פיתוח גוף, אבל הן משתמשות בהמון הורמונים וסטרואידים כדי להגיע למצב הזה. נשים שמתאמנות באופן טבעי לא מגיעות למצב הזה!

    נשים שמתאמנות באופן טבעי, מגיעות לגוף מיוחד, חטוב, עם עור מתוח ובלי צלוליטיס.

    למזלך יש לנו באתר כמה תוכניות אימונים פרימיום Perfect Peach ו-Body Bikini. אלו תוכניות ברמה הגבוהה ביותר שמתוכננות במטרה להשיג בידיוק מה שנשים חולמות עליו. וזה ישבן עגול, רגליים עוצרות נשימה ולפג גוף עליון חטוב.

    לאמן גם את הפלג גוף עליון

    אחת הטעויות הנפוצות ביותר של מתאמנות היא שהן מאמנות רק את הרגליים והישבן. אם את רוצה להשיג גוף שבאמת נראה טוב, הוא חייב להיות עם פרופורציות.

    וכמו שאמרתי כבר לפני, אין לך מה לדאוג את לא תהיי שרירית כמו גבר בגלל כמות הקטנה של טסטוסטרון. מה שאימוני כוח בפלג גוף עליון יעשו בעיקר זה לגרום לחיטוב ועיצוב הגוף.

    זה בעיקר יחזק אותך, יעלים "המידלדלים" בידיים, יגרום לעור להיות מתוח, ישפר לך את יציבה בקיצור כל מה שצריך.

    אכלי יותר חלבון

    המון פעמים נשים לא אוכלות מספיק חלבונים, וכתוצאה מכך מצליחות בתהליך של חיטוב הגוף.חלבון זה אבן הבניין של השרירים, והוא קריטי לתהליך התיקון והבנייה שלהם. ככל שאת תתאמני יותר כך הגוף שלך יצטרך יותר חלבון, כדי לבנות מסת השריר.

    הנה כמה מקורות נפלאים של חלבונים:

    • בשר, ועוף
    • טופו וסויה
    • דגים
    • ביצים
    • מוצרי חלב

    מחקרים מצביעים על כך שכדי להעלות מסת שריר צריך לאכול בין 1.6-2.2 גרם לכל קילו משקל גוף. זה אומר שאם אתן שוקלות 60 קילו אתן צריכות לצרוך לפחות 95 גרם חלבון ביום. למתאמנות מתחילות, 1.6 זו נקודה התחלתית מעולה.

    בנוסף לכך החלבונים גורמים לתחושת שובע לאורך זמן. זה בעצם אומר שאת תהיי פחות רעבה, ויהיה לך פחות חשק לנשנש בין הארוחות, כך שתצטרכי פחות קלוריות. (מחקר)

    רוצה לוודא שאת מקבלת את כמות החלבון הנכונה, ושאת משיגה את התוצאות במהירות? את יכולה להצטרף לקהילת המנויות שלנו, ולקבל טיפים ותוכניות תזונה מוכנות!

    מאכלים בריאים עם חלבונים

    אימון אירובי רצוי, אבל לא חובה

    בניגוד למה שרוב הנשים חושבות, אימון אירובי הוא לא חובה בתהליך של חיטוב הגוף, אבל הוא יעזור.

    אם את רוצה להקל על התהליך של ירידה במשקל, את צריכה לשרוף יותר קלוריות ממה שאת אוכלת. זה מה שנקרא גרעון קלורי, ואימון אירובי זאת הדרך מצוינת להגיע לשם. בדרך הזו, את עדיין תגיעי לגרעון קלורי, אבל לא תצטרכי להפחית את האוכל בצורה מורגשת.

    את יכולה להתחיל באימון אירובי של 10-15 אחרי האימון כוח. או שתמצאי את פעילות אירובית שאת אוהבת, כמו: ריקוד, ריצה, שחייה, טניס ועוד… כשאת תעשי מה שאת אוהבת יהיה לך קל להתמיד בזה, כך שזה לא ירגיש כמו מטלה.

    גבר רץ על הליכון

    אל תשכחי לאכול ירקות והפירות

    ירקות ופירות הם חלק מרכזי בכל תפריט חיטוב לנשים ולגברים. ראשית הם מפוצצים בויטמינים ומינרלים, כך שהם סופר חשובים לבריאות הכללית של הגוף, אבל את זה כולם יודעים.

    כאשר את נכנסת לתהליך של חיטוב הגוף לירקות ולפירות יש תפקיד חשוב. ירקות בדרך כלל מכילים מעט מאוד קלוריות והם עשירים בסיבים תזונתיים. סיבים תזונתיים מעניקים תחושת שובע, כי הם מתנפחים בבטן וסופחים מים בקיבה. זה מאט את תהליך העיכול ויגרום לך לתחושה שאת מלאה לאורך זמן.

    אם בא לך משהו מתוק, פירות יכולים להיות תחליף דל שומן מצוין. הם גם מלאים בויטמינים ומינרלים, כך שהם בריאים. יש בהם גם המון סיבים, כך שיתרמו לתחושת השובע לאורך זמן.

    שילוב ירקות ופירות זה משהו שעוזר מאוד לנשים בתהליך של חיטוב הגוף, אז כדאי לך לתת לזה דגש.

    פירות ויטמינים ומינרלים

    הקפידי לשתות המון מים

    שרירים הם 70-80 אחוז מים והתייבשות מובילה לפירוק שרירים. על מנת להגביר את הייצור של רקמת שריר חדשה הכרחי לשמור על לחות נכונה עם מים ואיזון אלקטרוליטים נכון (נתרן, אשלגן, מגנזיום וסידן).

    בנוסף לכך והכי חשוב אם את תחליפי את המשקאות הממותקים במים את תחסכי המון קלוריות.
    לדוגמא בפחית קולה קטנה של 330ml יש 140 קלוריות ו7 כפיות סוכר! והדבר הכי גרוע שזה לא ישביע אותך אלא זה סתם קלוריות נוספות שלא עוזרות בשום דבר. אם את שותה הרבה שתייה מתוקה רק הסעיף הזה יכול לגרום לך לרדת כמה קילוגרמים יפים במשקל.

    הדרגה

    בכל תהליך שאת מתחילה כדאי לך להתחיל בהדרגה, משום שכך יהיה לך קל לבנות את השגרה והמשמעת עצמית שדרושה לעניין.

    תתחילי מאימוני כוח של 20-30 דקות ולאט לאט כל תקופה זמן תוסיפי לעצמך דבר נוסף. כדאי לך להתחיל מאימונים קצרים כי כך זה קל להתמיד בהם וברגע שהם יהפכו לחלק מהשגרה שלך את יכולה לשפר את האימונים, להוסיף תרגילים, להוסיף אירובי כדומה.

    זאת השיטה הכי טובה לחיטוב הגוף לנשים ולגברים, בניית משמעת עצמית. תמיד תתחילי בקטן תבני משמעת ותתאימי את התוכנית למטרות שלך בין אם זה חיטוב הגוף או בניית מסת שריר.

    פשוט תתחילי!

    אחד הדברים הכי קשים לנשים בתהליך של חיטוב ועיצוב הגוף, זה להתחיל. ברגע שאת תתחילי, את תגלי שזה הופך להרגל טבעי.

    פשוט תעשי את הצעד הראשון ותגיעי להחלטה שאת מתחילה היום. אין זמן יותר טוב מהרגע הזה, כדי להתחיל את השינוי שלך לגוף חטוב, לחיים בריאים ומלאי ביטחון עצמי.

    תצטרפי עכשיו לקהילת המנויים שלנו, ותקבלי את כל הכלים שאת צריכה, כדי להגיע לגוף חלומי. מתוכניות אימונים פרימיום שמתוכננות ברמה הגבוהה ביותר, ותוכניות תזונה מצוינות שמתאימות לכולן.

    אישה מראה שרירי חזה

    שורה תחתונה

    חיטוב הגוף לנשים ולגברים זה תהליך שמשלב בין אימונים ותזונה מאוזנת. את לא חייבת להתחיל את התהליך בטירוף. הדבר הכי טוב זה להתחיל בצעדים קטנים, וכל פעם להוסיף משהו.

    תיזכרי שאת לא רוצה רק שיהיה לך גוף חטוב ומיוחד, את רוצה שזה יישאר לכל החיים. ואם בוחרים תוכניות אימונים שמתוכננות נכון, ושומרים על הדברים הקריטיים בתזונה, זה תהליך דיי פשוט.

    לשיתוף הכתבה:

    כתבות נוספות

    המידע בדף ובאתר זה נועד לספק אינפורמציה כללית בלבד. התכנים באתר אינם מהווים חוות דעת מקצועית, המלצה, תחליף להתייעצות עם מומחה בתחום מסוים או קבלת חוות דעת רפואית.

    תפסיקו כבר להישאר מאחורי כולם!

    כל המנויים שלנו כבר נהנים מתוכניות אימון פרימיום שמתוכננות ברמה הגבוהה ביותר, טיפים באימונים ובתזונה, שגורמים להם להגיע לגוף שאתם תמיד חלמתם עליו!

    דילוג לתוכן