איך לרדת במשקל מבלי לספור קלוריות?

רוצים לדעת איך לרדת במשקל מהר בלי לספור קלוריות? בעזרת הכללים והטיפים האלו תוכלו להפחית את כמות הקלוריות שאתם צורכים ביום באופן משמעותי
דוגמנית רזה וחטובה איך לרדת במשקל היפ דיפס
תוכן עניינים

    כולם רוצים להיות חטובים ושרירים, אבל לא כולם יודעים איך לרדת במשקל בלי לספור קלוריות. ירידה במשקל יכולה להיות משימה מאתגרת עבור אנשים רבים. לנהל אורח חיים ולספור כל מה שאתם מכניסים לפה זו משימה קשה ובלתי אפשרית בטווח הארוך. עם זאת, אתם יכולים במשקל בעזרת כמה כללים פשוטים שיכולים להיות יעילים באותה המידה כמו ספירת קלוריות.

    תרגילי כושר ומשקל גוף

    תבינו מה אתם אוכלים

    זו אחת הדרכים היעילות ביותר לרדת במשקל מבלי לספור קלוריות. אחרי שאתם מבינים מה אתם צריכים לאכול וממה להימנע, אתם תפחיתו את כמות הקלוריות שלכם בצורה משמעותית. נכון שיש המון דברים שצריך ללמוד בתזונה, אבל בהתחלה אתם צריכים לפחות להבין את 4 הקבוצות המזון העיקריות.

    חלבונים

    לאכילת חלבונים כמו עוף ודגים חשובים גם לירידה במשקל. לחלבונים יש תפקיד מרכזי בגוף שלנו. יש להם כל כך הרבה תפקידים, מבניית תאים ועד לתפקוד של מערכת החיסון. יתרה מכך, לפי מחקרים, חלבונים יעזרו לכם לרדת במשקל, ולשמור על תחושת שובע.

    תבשיל חזה עוף ותפוחי אדמה חלבון

    פחמימות מורכבות

    התפקיד העיקרי של הפחמימות זה לספק אנרגיה לגוף. כשאוכלים יותר מידי הגוף אוגר את הפחמימות כשומן. יש כמה סוגי פחמימות: פחמימות פשוטות, פחמימות מורכבות ופחמימות ריקות.

    כדי לרדת במשקל ולהרגיש שבעים תתמקדו בפחמימות מורכבות כמו, אורז, קינואה ושיבולת שועל. בסוג הזה של הפחמימות יש גם פחות קלוריות, גם בעלות סיבים תזונתיים וגם נותנות תחושת שובע לאורך זמן רב. בזכות זה שתחליפו את החטיפים, הממתקים והג'אנק פוד, אתם תצליחו להפחית את כמות הקלוריות שלכם באופן משמעותי.

    שומנים בריאים

    שומנים בריאים כמו אבוקדו, אגוזים וזרעים חשובים גם הם לירידה במשקל, מכיוון שהם מספקים חומצות שומן חיוניות ויכולים לעזור לכם לשמור על תחושת שובע וסיפוק. עם זאת אתם צריכים לאכול ממש מעט שומן. בשומן יש המון קלוריות. אם אתם תאכלו המון שומנים, סביר להניח שלא תצליחו לרדת במשקל.

    ירקות ופירות

    בנוסף לכך תשלבו פירות וירקות בתזונה שלכם. פירות וירקות עשירים במינרלים וויטמינים חשובים שהגוף זקוק להם, כדי לתפקד באופן מיטבי. סיבה נוספת שהם כל כך חשובים לאנשים שרוצים לרדת במשקל זה שהם דלים בקלוריות ועשירים בסיבים תזונתיים. הסיבים תזונתיים יכולים לעזור לכם להרגיש תחושת שובע וסיפוק.

    המאכלים הבריאים בדרך כלל מכילים גם המון סיבים תזונתיים. הסיבים התזונתיים עוזרים לנו להרגיש שבעים לאורך זמן.

    פחמימות פשוטות פירות

    אכילה מסודרת וללא הסחות דעת

    טיפ נוסף לשאלה איך לרזות ולרדת במשקל מבלי לספור קלוריות זה על ידי אכילה מודעת ומסודרת. אתם צריכים להרגיל את עצכם לאכול בשעות קבועות, ובכמויות קבועות. ככה אתם תוכלו לעקוב אחרי הכמויות שאתם אוכלים. תתכננו את שעות הארוחה בהתאם לעבודה שלכם.

    בנוסף לכך אתם צריכים לתרגל את עצמכם לא לאכול כאשר אתם לא רעבים. המון פעמים אנחנו אוכלים סתם, כי משעמם. האכילה הזו גומרת לכמות הקלוריות שאתם אוכלים לגדול בצורה משמעותית.

    אם אתם רעבים בין הארוחות, תאכלו ירקות ואולי גם פרי. הם גם ישביעו אתכם וגם אין בהם הרבה קלוריות, במיוחד בירקות ירוקים כמו מלפפון.

    אלמנט נוסף היא לאכול ללא הסחות דעת. לא כדאי לכםלאכול בזמן שאתם צופים בטלוויזיה, או משתמשים בטלפון. הסחות דעת האלו מכיוון שהסחות דעת אלו עלולות לגרום לכם לאכול המון ולנשנוש בלי לשים לב בכלל. במקום זאת, כשאתם אוכלים תשדלו לשבת ליד שולחן ולהתמקד באוכל, בטעם ולהרגיש באמת שאתם אוכלים.

    אישה רזה אוכלת מסודר איך לרדת במשקל שמחה

    תפסיקו עם שתייה מתוקה

    הסעיף הזה לבד יכול לגרום לכם לרדת במשקל במהירות. אם תחליפו את המשקאות ממותקים במים או במשקאות בלי קלוריות, אתם תפחיתו את צריכה הקלוריות שלכם באופן משמעותי.

    במשקאות ממותקים אין באמת ערך תזונתי חיוני, חוץ מהמון קלוריות וסוכר. ברוב השתייה הממותקת יש בערך 40-45 קלוריות ל100 מ"ל. כוס ממוצעת זה 240 מ"ל. זה אומר שבכוס אחת של שתייה ממותקת אתם מגיעים ל- 100 קלוריות בערך. 2 כוסות של שתייה ממותקת שוות לחמנייה שלמה, בשניהם יש בערך 200 קלוריות.

    בנוסף לכך בשתייה ממותקת יש המון סוכר, בממוצע בכוס של 240 מ"ל יש בין 4-5 כפיות סוכר. זאת כמות משוגעת של סוכר. כמות הסוכר הזו יכולה לגרום לעלייה חדה ברמות הסוכר בדם, וזה יגביר לכם את התשוקה למאכלים מתוקים.

    לעומת זאת, שתיית מים יכולה לעזור לכם על גוף רווי, שובע ולהפחית הכמויות שאתם אוכלים. אם תשתו מים לפני הארוחות, סביר להניח שאתם גם תאכלו פחות. גם זה יכול לעזור לכם להפחית את צריכת הקלוריות הכוללת שלכם ולרדת במשקל.

    שילוב פעילות גופנית

    שילוב פעילות גופנית היא עוד דרך מצוינת לרדת במשקל מבלי לספור קלוריות. יש שתי סוגים עיקריים של אימונים שכדאי לכם לעשות: אימון כוח ואימון אירובי.

    אימון כוח

    אימון כוח יעזור לכם לבנות מסת שריר. ככל שמסת השריר שלכם בגוף גבוהה יותר כך חילוף החומרים שלכם יהיה גדול יותר. בעזרת חילוף חומרים מוגבר, אתם תשרפו יותר קלוריות בזמן מנוחה. יש המון סוגים של אימוני כוח כמו: אימון משקולות, קרוספיט, TRX ועוד.

    אימון אירובי

    אימון אירובי יעזור לכם לשרוף המון קלוריות. לאימון אירובי הוא חלק חשוב מניהול אורח חיים בריא. יש לו המון יתרונות בריאותיים כמו: משפר את בריאות הלב וכלי הדם, משפר סיבולת לב ריאה, משפר מצב רוח ועוד.

    תנסו למצוא פעילות אירובית נהנים לעשות אותה. אם אתם אוהבים פעילויות מחוץ לבית אתם יכולים לעשות ריצה, כדורגל או רכיבה על אופניים. אם אתם מעדיפים פעילויות בתוך הבית, תנסו לקחת שיעור אגרוף, ריקוד או ריצה בהליכון.

    המפתח הוא למצוא פעילות שאתם תיהנו ממנה, זה יגדיל את הסיכוי שתמשיכו להתאמן לאורך זמן.

    אימון אירובי

    תשקלו את עצמכם אחת לשבוע

    את השלב הזה אתם חייבים לעשות. תבדקו את משקל הגוף שלכם אחת לשבוע ותרשמו את אותו עם התאריך. רק ככה אתם תוכלו לדעת אם אתם מתקדמים או לא. סביר להניח שאתם לא תרדו כל שבוע בגלל שהמשקל גוף הוא משתנה בגלל כמות נוזלים. לכן אתם צריכים להתמקד במגמה. אם אתם רואים שהמשקל גוף במגמת ירידה זה אומר שאתם בדרך הנכונה.

    כדי לקבל את התוצאה הכי מדויקת תעשו את זה בבוקר, אחרי שאתם מתפנים ובלי נעליים ובגדים.

    שורה תחתונה

    איך לרזות ולרדת במשקל זו אחת השאלות הכי נפוצות היום.אתם לא חייבים לספור קלוריות כדי לרדת במשקל. תעקבו אחרי הכללים והטיפים שיש במאמר. הטיפים האלו יגרמו לכם להפחית את כמות הקלוריות שאתם אוכלים בצורה משמעותית. תתחילו בהדרגה. כל כמה שבועות תעקבו אחר עוד טיפ, ותראו שזה לא קשה להתמיד בהם לאורך זמן

    אתם צריכים להיות להבין מה אתם אוכלים. תחליפו את הגאנק פוד לחלבונים, פחמימות מורכבות, פירות וירקות. תאכלו בזמנים קבועים, ותימנעו מאכילה כאשר אתם לא רעבים. אם אתם רוצים לנשנש משהו בין הארוחות תאכלו פרי או ירק.

    בנוסף לכך תמצאו פעילות גופנית שאתם מתחברים אליהם. אתם תעשו פעילות גופנית ותתמידו בה, אתם תרדו במשקל בצורה המהירה ביותר.

    לשיתוף הכתבה:

    כתבות נוספות

    המידע בדף ובאתר זה נועד לספק אינפורמציה כללית בלבד. התכנים באתר אינם מהווים חוות דעת מקצועית, המלצה, תחליף להתייעצות עם מומחה בתחום מסוים או קבלת חוות דעת רפואית.

    תפסיקו כבר להישאר מאחורי כולם!

    כל המנויים שלנו כבר נהנים מתוכניות אימון פרימיום שמתוכננות ברמה הגבוהה ביותר, טיפים באימונים ובתזונה, שגורמים להם להגיע לגוף שאתם תמיד חלמתם עליו!

    דילוג לתוכן